Záleží nám na kvalitě našich výrobků ! Proto je naší filozofií používat technologie a materiály od předních evropských výrobců.
Hot air welding
Kulta využívá unikátní technologii svařování horkým vzduchem, která je neustále zdokonalována. Celý proces výroby je důsledně kontrolován s cílem eliminovat chyby při výrobě.
Tato technologie se používá především pro konstrukci vrstvených spojů vzduchových komor. Svařovací zařízení bylo speciálně zkonstruováno na výrobu člunů Kulta. Celý proces je elektronicky řízen. Hlavní parametry, jako jsou rychlost posuvu materiálu, svařovací teplotu a přítlak lisovacích rolen lze tedy velmi přesně nastavit, podle použitého materiálu. Výsledkem je bezchybný a vzduchotěsný spoj s vynikající pevností. Výhodou je naprostá eliminace chyby lidského faktoru, která může vzniknout třeba při lepených nebo vulkanizovaných spojích (nestejnoměrný nános vrstvy lepidla, možnost přeschnutí lepidla, vliv klimatických faktorů, jako je teplota, vzdušná vlhkost atd.)
Lepení
Technologie lepení dvousložkovými polyuretanovými lepidly se používá především pro konečnou kompletaci člunů, všude tam, kde nelze použít technologii svařování – přilepení úchytů, protioděrových pásů, přilepení dna ke korpusu atd.
Při lepení provádíme nátěr lepidla ve dvou vrstvách. První vrstva lepidla se spojí s chloridovými molekulami materiálu a druhá vrstva spojí vrstvy materiálu k sobě. Průběh procesu lepení je opět důsledně kontrolován a je tak omezen vznik defektů lepených spojů.
Hey-Tex
Německá firma Hey-Tex je evropským lídrem ve výrobě širokého spektra nánosovaných materiálů. V nabídce jsou materiály různých gramáží s nánosy polyvinilchloridu, nebo směsi polyvinilchloridu a polyuretanu. Špičku tvoří materiály s nánosy termoplastického polyuretanu.
SRS Lucisano
Je italská rodinná firma se skoro 70-letou tradicí ve výrobě vstřikovaných plastů. Konstrukci ventilu pro nafukovací čluny s PUSH PUSH systémem dotáhli takřka k dokonalosti. Ventily se vyznačují kompaktními rozměry a promyšleným designem. Předností ventilů je velmi nízký profil zástavby, zaoblené tvary, vysoká pevností a spolehlivost. Tělo ventilu je vyrobenu z plastu POM – polyoxymethylen, který se kromě vysoké pevnosti, vyznačuje tvarovou stálostí a nulovou absorpcí vody. Spolu s bajonetovou redukcí, redukcí pro manometr a pístovými pumpami tvoří ucelený funkční a spolehlivý systém.
Pumpy SRS se vyznačují promyšlenou konstrukcí, kvalitními plasty a dlouhou životností. Jsou plně kompatibilní s ventily SRS a díky sadě univerzálních redukcí lze pumpy použít k nafukování většiny nafukovacích výrobků a rekreačních potřeb.
CEREDI GIOVANNI
Italský výrobce příslušenství pro čluny. Dodavatel kvalitních přetlakových ventilů a dalšího příslušenství pro čluny Kulta
Bostik
Bostik je francouzká firma vyrábějící široké spektrum průmyslových lepidel. V oblasti polyuretanových lepidel pro kompletaci člunů tvoří světovou špičku.
H.B. Fuller
Výrobce polyuretanových lepidel a desmodurů s více jak 120- letou tradicí. Lepidlo Ultraflex 4818 - používáme pro konfekční lepení spojů z nánosovaných materiálů. Spoje lepené Ultraflexem 4818 mají následující vlastnosti: pevnost, pružnost, vzduchotěsnost, tepelná odolnost.
REVO 345 | |
---|---|
Délka (cm) | 345 |
Šířka vnější (cm) | 142 |
Šířka vnitřní (cm) | 58 |
Délka vnitřní (cm) | 268 |
Průměr obvod. válce (cm) | 42 |
Hmotnost netto** (kg) | 30 |
Počet vzduchových komor | 3 |
Max. počet osob | 4 |
Max. nosnost (kg) | 620 |
Max. provozní tlak (bar/kPa/PSI) | 0,25/25/3,6 |
Provozní podmínky (°C) | -40–+70 |
Rozměry sbaleného člunu ve vaku | 90 × 55 × 30 |
Výbava Basic:
2ks sedačka, 2ks D-kroužek, 2ks madlo, ochranný obvodový profil, přetlakový ventil ve dně, 3 ks ventil PUSH/PUSH, 1 ks servisní souprava, bajonetová redukce na ventil, kotevní lano, 2 ks kompresní pás, příručka uživatele, bezpečnostní lano.
Výbava Performance:
2ks sedačka, 2ks D-kroužek, 2ks madlo, ochranný obvodový profil, přetlakový ventil ve dně, 3 ks ventil PUSH/PUSH, 1 ks servisní souprava, bajonetová redukce na ventil, kotevní lano, 2 ks kompresní pás, příručka uživatele, bezpečnostní lano,4 ks úchyt bagáže přepravní vak, přetlakový ventil ve dně, 3 páry nožních úchytů, 2 ks gumičky s kuličkou.